Bpm optim pentru arderea grasimilor, Alternarea intensității ridicate și scăzute a mișcării, exact așa este HIIT

Cum să te antrenezi pentru a arde grăsimi. Zonele de efort. | Body

Energia pe care o folosim la alergare.

cum să elimini petele de grăsime din terasă

Cum ardem grasimea. Zone de intensitate bpm optim pentru arderea grasimilor Sursa foto: http: menshealth. Mai exact glucoză din sânge, rezerva din ficat easy access energy sau rezerva stocată în muşchi.

Pierderea în greutate bismarck nr

Am pus aici screenshot dintr-un documentar cu informaţiile exacte despre energia stocată în grăsime şi cea din muşchi. După cum observaţi, avem stocate în grăsime între În muşchi sunt stocate aproximativ Când corpul pierde mai mult de jumătate din celulele musculare, îşi încetează viaţa.

Nu vă speriaţi, e cale lungă până veţi consuma toată energia din grăsime şi jumătate din muşchi. Şi nu uitaţi că pe lângă energia stocată, realimentaţi în fiecare zi cu energie din alimente!

Deci, staţi liniştiţi De fapt, nu staţi, alergaţi liniştiţi!

Câte minute de exercițiu fizic trebuie să fac ca să slăbesc?

Acest aspect este important pentru a fi siguri că felul în care alergăm este cel corect pentru obiectivul propus! Vă spuneam aici că deşi alergam şi scădeam în greutate, nu reuşeam să scap de burtă, tocmai pentru că nu alergam corect pentru acest obiectiv! Există anumite Heart Rate Training Zones, nivele de intensitate cardiacă la care organismul reacţionează diferit!

cum să elimini cutele de grăsime

Problema pare complicată la prima vedere dar cu puţin interes, o putem simplifica! Există două moduri prin care le putem afla: - cel "profesionist", mergând la o policlinică sportivă pentru a face un bpm optim pentru arderea grasimilor de efort, cu ajutorul personalului specializat.

scăderea în greutate a carcinomului nazofaringian

În cazul HRM Belt-ului, pentru a afla pulsul în repaus, dimineaţa după vreo 15 minute de la trezire, vă întindeţi în pat cu HRM Belt-ul conectat şi nu faceţi nici o mişcare pentru aproximativ 15 minute.

Încercaţi să fiţi cât mai relaxaţi, fără să faceţi niciun efort! Pentru a trage o concluzie de ansamblu, vă recomand să faceţi acest test în 3 dimineţi diferite şi vedeţi cel mai bun rezultat! La final veţi avea înregistrat pulsul minim, pe care e bine să-l notaţi undeva şi să-l reţineţi!

Slabeste acum!

Următorul pas este aflarea pulsului maxim în condiţii de efort intens. În primul rând, înainte de a face acest test, vă recomand să mergeţi la un medic şi să aflaţi dacă sunteţi apţi pentru efort! După ce primiţi confirmarea medicului, indicat este să mergeţi la o pistă de atletism. Vă poziţionaţi pe banda 1 cea mai micăunde o tură are m.

Pierderea în greutate cele mai bune rezultate

Începeţi mergând m după care alergare uşoară pe următorii m şi continuaţi crescând progresiv viteza la fiecare m până când vă este imposibil să mai acceleraţi. Şi acest test, repetaţi-l în 3 zile diferite! La final, veţi ştii care este pulsul maxim, pe care îl notaţi şi reţineţi!

TOP 10 exerciții pentru arderea grăsimilor ACASĂ

Există şi o formulă abstractă cu ajutorul căreia puteţi aproxima pulsul maxim, aceasta fiind minus vârsta! După ce aţi aflat aceste informaţii, urmează să calculaţi zona de antrenament cu intensitatea cardiacă optimă pentru obicetivul propus! În primul rând, iată un tabel explicativ: Pentru a înţelege mai bine, vă las un link spre un articol unde se explică foarte clar!

Un gând despre „Cum să te antrenezi pentru a arde grăsimi. Zonele de efort.”

Totuşi, pentru a mă asigura că reţineţi formula de calcul a zonei de antrenament, voi da un citat din acel articol: Heart rate training zones are calculated by taking into consideration your Maximum Heart Rate MHR and your Resting Heart Rate RHR. Within each training zone, subtle physiological effects take place to enhance your fitness.

Mereu să fiţi conştienţi că suntem oameni diferiţi, cu organisme diferite! Nu luaţi ce scriu eu ca pe un adevăr absolut. Continuaţi să vă informaţi şi încercaţi să aflaţi singuri dacă sfaturile mele sunt potrivite pentru voi sau nu!

Similarrecenzii