Ce nu ar trebui să mănânce în pierderea în greutate, Pierdere în greutate – Etinomia

Nu te strecura niciodată, dar pierdeți în greutate fără foame: 8 sfaturi pentru a-ți potoli foamea

Fogoros, MD Share on Facebook Share on Twitter Pierderea de kilograme și menținerea unei greutăți sănătoase poate fi dificilă pe măsură ce îmbătrâniți.

Creșterile mici ale consumului de caloriicombinate cu o activitate fizică mai mică și schimbări hormonale, pot contribui la sporirea în greutate în timp, lăsându-ne vulnerabile la afecțiunile legate de vârstă, cum ar fi bolile cardiovasculare, diabetul zaharat și boala hepatică grasă.

ce nu ar trebui să mănânce în pierderea în greutate

În timp ce multe abordări privind scăderea în greutate au scopul de a reduce o parte din dieta noastră scăderea conținutului de grăsimi, carbohidrați sau indicele global al ce nu ar trebui să mănânce în pierderea în greutateun cercetător important în nutriție spune că o abordare foarte eficientă presupune creșterea aportului uneia dintre cele mai fundamentale ingrediente ale alimentului: apă.

Barbara Rolls, directorul Laboratorului pentru studiul comportamentului ingerat al omului din Pennsylvania State University, spune că consumarea mai multor alimente în alimentație - nu doar alături de masă ca băutură - vă poate ajuta să vă simțiți mai plini și mai mulțumiți de mai puține calorii.

ce nu ar trebui să mănânce în pierderea în greutate

Noi alegem greutate, nu calorii Înapoi la sfârșitul anilorRolls și colegii au descoperit un aspect interesant pentru modul în care majoritatea oamenilor consumă astăzi mâncare.

Mai degraba decat sa aleaga elemente care ofera aceeasi cantitate de energie in calorii in mesele lor regulate, cercetatorii au descoperit ca majoritatea oamenilor mananca aceeasi greutate de zi cu zi in alimente. Acest lucru a fost stabilit în laboratorul de alimente al Rolls, unde au fost cântărite alegerile de hrană ale subiecților înainte și după mese de testare.

Ouăle sunt bune pentru tine? (Sau probleme cu colesterolul și bolile cardiace?)

O astfel de constatare a fost valoroasă deoarece a sugerat că oamenii care încearcă să piardă în greutate sau să mențină o greutate sănătoasă s-ar putea "truca" să se simtă mulțumiți de mai puține calorii, atâta timp cât greutatea consumului lor rămâne constantă.

Studiile ulterioare au confirmat că acest lucru este adevărat. De exemplu, subiecții admiși în laboratorul de alimente pentru prânzurile săptămânale au oferit în mod necondiționat felii de paste cu conținut caloric diferit.

Pierderea în greutate fără foame: 8 sfaturi pentru a satisface foamea

Rolls spune că subiecții au mâncat exact aceeași porție, indiferent de conținutul în calorii în schimbare ceea ce echipa ei numea "densitatea calorică" fără să se simtă foame sau să mănânce mai târziu în timpul zilei, pentru a compensa. De ce nu beți mai multă apă?

ce nu ar trebui să mănânce în pierderea în greutate

Din anumite motive, trupurile noastre nu procesează apa consumată ca băutură în același mod în care folosește apă "ascunsă" în alimente solide, spune Rolls. Ea citează cercetările care arată că oamenii supuși unei supă sau unui caserol vor raporta să se simtă mai plini și mai mulțumiți decât subiecții oferind exact aceleași componente ca legume separate, carbohidrați și alte ingrediente împreună cu un pahar de apă.

Se pare ca tractul gastrointestinal se ocupa cu apa in mod diferit, in functie de daca o bei sau este incorporata intr-un vas ", spune ea.

Related Content

Chiar și mai bine, arată Rolls, căutând cele mai bune alimente bogate în apă, vă conduce la fel de alegeri nutritive dense precum fructele și legumele pe care ar trebui să le consumați oricum, ca parte a unei diete sănătoase anti-îmbătrânire. În afară de aceasta, spune ea, adăugând mai multe produse la farfuria dvs.

  • Pierdere în greutate mz krazie
  • Țin o dietă dar nu scad în greutate - unde greșesc?
  • Digerat într-un mediu acid: carne, pește, ouă, leguminoase, nuci, semințe, vinete; Grupul 2 - produse vii.
  • Cel mai bine slăbește barele

Nu ar trebui sa ne tinem sa reducem dimensiunea portiei pentru pierderea in greutate? Porțiuni servite în restaurante, case și chiar și cele recomandate în multe cărți de bucate au crescut în ultimele câteva decenii.

Într-adevăr, "supersizarea" a dus la avertizările Departamentului Agriculturii din SUA de a mânca porții mai mici ca mijloc de a obține o greutate sănătoasă.

Ce nu poți mânca cu pierderea în greutate

Rolls este de acord că în cazul în care majoritatea alimentelor dvs. Totuși, ea susține că conținutul total de calorii, care nu este de dimensiune, este ceea ce determină dacă oamenii câștigă, își pierd sau își mențin greutatea corporală.

Furnizarea de porții generoase este o vânzare mai ușoară, insistă ea, iar aceste porții pot fi încă sănătoase dacă conțin mai puține calorii. În cartea sa The Ultimate Volumetrics Dietea sfătuiește creșterea conținutului de apă al meselor pentru a crea porțiuni mari, satisfăcătoare, cu o densitate redusă de calorii.

ce nu ar trebui să mănânce în pierderea în greutate

Cel mai bun mod de ce nu ar trebui să mănânce în pierderea în greutate "manca apa" Rolls sugerează că puteți mânca mai mult pentru a mânca mai puțin încercând aceste trucuri: Începeți fiecare masă cu o salată sau supă de calorii cu conținut scăzut de calorii, ambele fiind dovedite a reduce numărul de calorii consumate ulterior în masă Înlocuiți legumele cu o densitate scăzută de calorii pentru alte alimente, cum ar fi carnea și boabele Limitați carnea și boabele, astfel încât fiecare să nu ocupe mai mult de un sfert din farfuria ta Scopul de a umple jumătate din farfurie cu legume preparate într-un mod care păstrează densitatea lor calorie scăzută abur, sauteeing, sau microwaving Încercați să adăugați o a doua sau a treia porție de legume pentru o varietate mai mare, în loc să creșteți cantitatea unei singure legume Încercați o mică cum să pierzi grăsimea corporală 17% dintr-o mâncare sănătoasă, cum ar fi ciocolata care mărește longevitatea la sfârșitul unei mese în locul unui desert surse: Barbara Rolls, profesor nutrițional.

Universitatea de Stat din Pennsylvania. Interviul realizat pe 30 aprilie Barbara Rolls și Mindy Hermann.

ce nu ar trebui să mănânce în pierderea în greutate

Dieta Ultimate Volumetrics Harper Collins. Related Content.

Similarrecenzii