Cel mai bun supliment pentru pierderea în greutate 2020

GREEN COFFEE Plus

Deși pierderea în greutate este un obiectiv foarte obișnuit, multe persoane doresc de fapt să crească în greutate. Unele motive comune includ îmbunătățirea funcționării zilnice, aspectul mai muscular și îmbunătățirea atletismului.

De obicei, cei care doresc să crească în greutate ar trebui să se concentreze pe câștigul de mușchi.

Cele mai bune suplimente pentru slabit phen375 nu a funcționat

De obicei este mai sănătos să-ți câștigi cea mai mare parte din greutate ca mușchi și nu ca grăsime. Iată 4 suplimente care te pot ajuta să câștigi mușchi.

Victor Diaconescu Personal Trainer Toată lumea vrea întotdeauna să știe care sunt cele mai bune suplimente. Acesta este motivul pentru care sunt întrebat în mod constant despre suplimentele care sunt cele mai bune pentru pierderea în greutate, câștigul de mușchi sau recuperarea antrenamentului, sau doar pentru sănătatea generală și funcționare în general. Dacă citiți acest lucru, atunci probabil căutați aceleasi răspunsuri. Vesti bune.

Proteine Majoritatea oamenilor știu că proteina este o componentă musculară importantă. Câteva studii au arătat un câștig muscular mai puțin în exercitarea adulților care consumă suplimente proteice ca parte a dietei lor 1, 2.

Cu toate acestea, cel mai important factor este probabil aportul dvs.

Cele mai bune arzatoare de Grasimi | MYPROTEIN™

Mulți oameni de știință sunt de acord că un aport zilnic de 0,6—0,9 grame pe liră 1,0 grame per kg de greutate corporală pe zi este adecvat pentru a sprijini creșterea musculară la adulții activi 6. Cel ajutoare de ardere a grăsimilor critic aspect este probabil cantitatea totală pe care o consumi în fiecare zi.

Aportul dvs. Creatină Creatina este unul dintre cele mai cercetate suplimente și unul dintre puținele suplimente sportive cu un suport de cercetare foarte puternic 9. Această moleculă se găsește în mod natural în celulele tale și în unele alimente. Când luați ca supliment, conținutul de creatină din mușchii dvs.

Creatina are mai multe funcții importante în corpul tău, inclusiv producerea rapidă de energie O cantitate substanțială de cercetări au arătat că suplimentele de creatină pot îmbunătăți performanța la efort și câștigul muscular în timp 9, Deși cel mai bun supliment pentru pierderea în greutate 2020 disponibile mai multe tipuri diferite de creatină, creatina monohidrat are cele mai multe cercetări care o susțin ca fiind sigură și eficientă Când luați creatină, se recomandă de obicei să luați o doză de încărcare de aproximativ 20 de grame pe zi, împărțită în patru porții, timp de zile 9, După această perioadă inițială, o doză de întreținere de aproximativ grame pe zi poate fi luată la nesfârșit.

Multe studii au demonstrat că poate ajuta la îmbunătățirea performanței la efort și a câștigului muscular în timp.

Sunt disponibile mai multe tipuri, dar în prezent se recomandă creatină monohidrat.

intalniri de slabire

Aparatori de greutate Pentru a câștiga în greutate, trebuie să consumi mai multe calorii decât corpul tău are nevoie pentru o funcționare normală. Cu toate acestea, cât de mult trebuie să mănânci poate varia între oameni 16, Câștigurile de greutate sunt un grup larg de suplimente bogate în calorii, care sunt comercializate celor care au probleme pentru a lua în greutate.

1. Proteine

Similar cu suplimentele proteice, nu există nimic magic despre aceste suplimente. Ele sunt pur și simplu un mod convenabil pentru unii oameni de a obține mai multe calorii. În mod obișnuit, câștigurile de greutate sunt shake-uri foarte bogate în carbohidrați și bogate în proteine.

  • Parell Cleanse este unul complex, eficient și rapid pentru stimularea serotoninei și dopaminei răspunzătoare pentru suprimarea apetitului.
  • Pierdere în greutate personal Bridgebridge
  • Cum să sfaturi pentru pierderea în greutate

De exemplu, un supliment popular conține 1. În timp ce adăugați plusuri de greutate în dieta dvs. Deși aceste suplimente pot fi convenabile atunci când sunteți pe drum, o altă opțiune este pur și simplu să mâncați mai multe alimente reale, ceea ce ar oferi și alte substanțe nutritive benefice.

Aceste produse te pot ajuta să crești în greutate dacă se adaugă la dieta ta normală, dar nu sunt mai bune decât să mănânci mai multe alimente reale.

  • Cel mai bun supliment de pierdere în greutate pentru femei
  • A renunțat la zahăr să piardă în greutate
  • Sănătate intestinală bună pentru pierderea în greutate

Suplimente de îmbunătățire a exercițiilor Foarte puține, dacă există, suplimente duc la creșterea substanțială a greutății și a creșterii musculare fără exerciții fizice. Cu toate acestea, există mai multe suplimente care vă pot ajuta să faceți mai mult efort, ceea ce ar putea duce la creșterea mai multă musculatură în timp. Cofeină Cofeina este consumată pe scară largă în întreaga lume. Oamenii activi îl iau adesea înainte de exercițiu pentru a îmbunătăți performanța la exerciții fizice.

Cercetările au arătat că cofeina este într-adevăr eficientă pentru îmbunătățirea performanței la efort. De exemplu, poate îmbunătăți puterea, capacitatea corpului de a produce forță rapid, ceea ce este important pentru activități precum antrenamentul cu greutatea, sprintul și ciclismul În timp, exercitarea mai grea din cauza consumului de cofeină ar putea duce la un câștig muscular mai bun.

poti sa slabesti din perioada ta

Una dintre funcțiile sale este de a crește fluxul de sânge către țesuturile corpului tău Mai multe studii au descoperit că cantitatea de exerciții efectuate într-o arsură de grăsime evoo sesiune poate fi crescută atunci când luați acest supliment 22, 23, Cercetările pe termen lung sunt limitate, dar acest supliment ar putea ajuta cu câștigul muscular în timp, dacă vă permite să efectuați mai multă muncă generală în timpul exercițiului fizic.

Beta-alanina Beta-alanina este un alt aminoacid produs în organism în mod natural. Printre alte funcții, vă poate ajuta mușchii să combată oboseala în timpul exercițiilor fizice Luat ca un supliment, beta-alanina poate ajuta la îmbunătățirea performanței în timpul exercițiilor fizice intense care se desfășoară în 1-patru minute Deși este nevoie de mai multe cercetări, există dovezi că beta-alanina poate îmbunătăți câștigul muscular în timp ce faceți exerciții fizice HMB Beta-hidroxi beta-metilbutirat HMB este o moleculă produsă când leucina aminoacidă este descompusă în corpul tău Această moleculă poate ajuta la recuperarea după un antrenament intens și poate reduce descompunerea proteinelor musculare În timp ce au fost raportate rezultate mixte, suplimentele HMB pot îmbunătăți recuperarea musculară și câștigul muscular, în special la cei fără experiență anterioară de antrenament Cu toate acestea, studiile care arată cele mai mari beneficii ale suplimentelor HMB au fost recent pusă sub semnul întrebării, fiind necesare mai multe cel mai bun supliment pentru pierderea în greutate 2020 pentru a clarifica efectele lor reale 30, Câteva suplimente cu astfel de beneficii posibile includ cafeina, citrulina, beta-alanina și HMB.

Alte suplimente care îți îmbunătățesc performanța la exerciții fizice pot oferi un stimul mai mare la care corpul trebuie să se adapteze. Acest lucru ar putea duce la o mai bună creștere musculară sau în greutate în timp. Cu toate acestea, pentru majoritatea suplimentelor există puține dovezi care să sugereze că pot crește în greutate sau creșterea musculară pe cont propriu. Cu toate acestea, BCAAs se găsesc în aproape toate sursele de proteine.

De fiecare dată când mănânci proteine, cel mai probabil consumă deja BCAA.

atac de corp pentru pierderea in greutate

În plus, cercetarea nu susține beneficiile suplimentelor BCAA pentru câștig muscular 35, În ciuda popularității lor, aceste suplimente sunt inutile pentru câștigul muscular dacă consumi suficientă proteină. Boosters de testosteron Hormonul testosteron joacă un rol important în procesele anabolice ale corpului tău, care sunt responsabile de creșterea mușchilor 37, Boosterii de testosteron alcătuiesc o categorie largă de suplimente care pretind că crește acest hormon și produce câștig muscular.

Ingredientele frecvent întâlnite în aceste suplimente includ tribulus terrestris, fenugreek, acid D-aspartic, ashwagandha și DHEA.

Pierdere în greutate - Frecvența de ardere a grasimilor - Pierdeți în greutate în timp ce dormi

În general, majoritatea acestor compuși probabil nu sunt benefici pentru creșterea testosteronului sau pentru creșterea în greutate 39, 40, Un număr mic de studii au arătat posibile beneficii pentru unele ingrediente din aceste produse, dar sunt necesare mai multe dovezi 42, Unele dintre aceste suplimente ar putea fi mai eficiente la cei cu testosteron scăzut. Indiferent, stimulatoarele de testosteron nu respectă de obicei pretențiile lor de marketing. CLA Acidul linoleic conjugat CLA se referă la un grup specific de acizi grași cu posibile beneficii pentru sănătate Au fost raportate rezultate mixte pentru efectele suplimentelor CLA asupra creșterii musculare.

efecte de scădere în greutate asupra căsătoriei

Unele studii au arătat beneficii mici, în timp ce altele nu45, 46, 47, Mai cel mai bun supliment pentru pierderea în greutate 2020 studii au arătat, de asemenea, că CLA poate promova o cantitate mică de pierdere de grăsime și este puțin probabil să crească o greutate chiar dacă se obține o cantitate mică de mușchi Cu toate acestea, majoritatea suplimentelor sunt ineficiente în această privință, fără o alimentație și exerciții fizice adecvate.

În general, multe suplimente produc beneficii minore sau nu.

Vineri, Nu mai este valabil de foarte mult timpmitulcare susţine că un aport crescut de proteine este indicatdoar pentru sportivi și persoanele active, care doresc să-șidezvolte masamusculară. Aportul de proteine este fundamental pentru funcționarea organismului, menținerea masei musculare sau pentrupierderea în greutate.

Linia de jos Cei mai importanți factori de stil de viață care vă permit să câștigați în greutate și mușchi sunt suficient exercițiile fizice și alimentația adecvată. Unele suplimente alimentare pot fi modalități convenabile de a vă ajuta să consumați mai multe calorii și proteine, cum ar fi adaosurile de greutate și suplimentele proteice.

Creatina este, de asemenea, un supliment bine cercetat, care poate ajuta la creșterea în greutate. Alte suplimente precum cafeina, citrulina și beta-alanina vă pot ajuta să vă exercitați mai greu, ceea ce ar putea ajuta la furnizarea unui stimul mai puternic la care mușchii dvs.

Dacă doriți să creșteți în greutate, asigurați-vă că programul dvs. Aceștia vor fi factorii cei mai critici pentru succesul dvs.

Similarrecenzii