Cum să slăbești și grăsime

Cum ardem grasimea din jurul taliei

Ce este slăbitul din grăsime?

Pierderea din greutate nu asigură neapărat că raportul dintre grăsime și mușchi devine mai bun, din cauză că o mare parte din kilogramele pierdute pot însemna masă musculară. Din păcate asta e o greșeală pe care-o fac o grămadă de oameni și observă că deși au pierdut multă greutate, în final corpul lor încă arată pufos și moale sau au pierdut mult din dimensiunile mușchilor.

Tu nu cred că vrei asta… În articolul de azi ai să afli cum să slăbești grăsime fără să pierzi și din masa musculară pentru ca la finalul dietei să arăți definit și musculos.

scădere în greutate din giardia

Asta amigdalectomie pierdere în greutate adulți să faci dacă vrei să ajungi shredded sau ripped. Cei care sunt mai grași și vor să slăbească până la o greutate normală, nu trebuie să-și facă griji decât de menținerea unui deficit caloric modest.

Cum ardem grasimea din jurul taliei

Cum să slăbești și grăsime, hai să vedem ce trebuie să facem. Un deficit caloric corect Toată lumea știe că pentru slăbit trebuie să mănânci mai puțină energie decât arzi dar principalul motiv pentru care oamenii pierd și masă musculară atunci când slăbesc este că mănâncă prea puțin. Un deficit caloric corect restricționează doar atâta energie încât să forțeze organismul să ardă grăsime corporală dar nu destul încât să interfereze cu recuperarea musculară după efort.

slăbește schizofrenia

Dacă mănânci mai puțin de-atât într-adevăr slăbirea de grăsime e mai rapidă dar deficitul caloric prea mare duce și la pierderi musculare prin dezechilibrarea hormonilor unul important fiind testosteronul și  scăderea forței la sală. Cum setezi acest deficit caloric? Asta e cea mai simplă formulă, dar din păcate nu dă rezultate corecte și pentru cei care sunt mai grași, se antrenează mai mult sau fac multă muncă fizică.

Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?

Pentru aceștia e nevoie de formulele mai complicate de calcul din ghidul Estimarea și Numărarea Caloriilor pe care-l poți descărca gratis. Numerele oricum vor trebui ajustate în funcție de rata cu care pierzi din greutate sau dacă observi pierderi de forță semnificative.

Executând flotări în mod regulat, în paralel cu o alimentație potrivită, vei reuși să scapi de grăsimea de pe mâini. Cum scapi de depozitele de grăsime de la nivelul brațelor Grăsimea de pe brațe dă multe bătăi de cap femeilor, fiind destul de dificil de eliminat. Cauzele acumulării depozitelor de grăsime la nivelul brațelor sunt nenumărate, începând de la stilul de viață sedentarsupraponderalitatea, metabolismul lent și până la moștenirea genetică. Există, însă, o serie de măsuri pe care le poți lua pentru a avea brațe tonifiate.

Bărbații ar trebui să ajusteze caloriile în așa fel încât să slăbească cam 0. Deficitul caloric ar trebui creat în special prin dietă și nu prin cardio pentru că exercițiile cardio prelungite interferează cu performanța la ridicatul de greutăți.

Deficitul caloric deja  scade hormonii anabolici și scade rata de sinteză proteică  iar dacă adaugi și ședințe intense de cardio nu faci decât să crești riscul de pierdere musculară și performanță. În mod ideal creezi deficitul caloric prin alimentație iar exercițiile cardio le folosești doar ca pe un supliment în 2 sau 3 ședințe scurte min pe săptămână.

Consum optim de proteine Consumul optim de proteine joacă un rol major în prevenirea pierderii de masă musculară la deficit caloric.

Când ești în deficit caloric, corpul pierde mai mulți amino-acizi decât reține, de aceea trebuie să consumi mai multe proteine alimentare.

1. Un deficit caloric corect

Dacă îi dai o altă bucată de carne, probabil tu scapi fără mușcături. Înafară de sațietate, nu sunt alte beneficii pentru un consum mai mare. Majoritatea oamenilor în special femeile  fac greșeala să neglijeze proteine atunci când slăbesc și drept rezultat pierd masă musculară. Exemple de pierdere musculară la dietă. Tu nu fă greșeala asta. Mănâncă-ți proteinele. Dacă ai nevoie de ajutor cu numărarea macro-nutrienților și caloriilor, vezi aici Calculatorul de Calorii 3.

Antrenarea intensă a mușchilor  preferabil cu greutăți Menținerea stimulului de antrenament e principalul factor care determină păstrarea masei musculare atunci când slăbești.

Mușchii ar trebui antrenați cu aceeași intensitate pentru a semnaliza nevoia menținerii lor. Altfel, corpul îi vede ca pe un cost metabolic inutil și renunță la ei.

Cori Gramescu: „Cum sa slabesti doar din grasime si sa-ti pastrezi masa musculara””

Forța relativă e cel mai bun indicator al dezvoltării musculare, iar dacă mușchii nu ridică la intensitate maximă, consecința e pierdere musculară. De aceea, la slăbit scopul antrenamentelor e menținerea sau chiar cum să slăbești și grăsime forței.

Conform lui Lyle McDonald, frecvența și volumul pot fi reduse chiar și cu două treimi atâta timp cât intensitate greutatea de pe bară rămâne aceeași. Dacă vezi că forța ta are de suferit atunci când slăbești, încearcă să reduci numărul de seturi dar să menții numărul de repetări și greutățile folosite. Antrenamentele cu greutăți sunt recomandate chiar și pentru cei care cum să slăbești și grăsime mergeau la sală înainte de dietă pentru că începătorii întotdeauna cresc în masă musculară la deficit caloric.

Și chiar dacă asta nu prea te interesează, antrenamentele cu greutăți îmbunătățesc rata metabolică și te ajută să arzi grăsime mai eficient. Numerele de mai jos sunt un bun punct de pornire pentru alimentația non-liniară: 23 calorii x masa ta în kg în zilele de odihnă 3 sau 4 zile pe săptămână 27 calorii x masa ta în kg în zilele de antrenament  nu mai mult de 4 zile pe săptămână 5.

Ce este slăbitul din greutate?

Renunță la grabă. Nu căuta salvarea în viitor Până la urmă graba e motivul principal pentru care oamenii adoptă diete extreme și pierd masă musculară. Care e motivul pentru care vrei să slăbești așa de repede? Ai impresia că nu ești destul de bun în momentul de față și atingerea cum să slăbești și grăsime la care visezi o să-ți aducă fericirea pe care nu ai acum?

Cum scapi de depozitele de grăsime de la nivelul brațelor

Atunci am vești proaste pentru tine: Nu atingerea țelului te face fericit ci schimbările care se petrec în interiorul tău pe parcursul drumului. Nu știu care e intenția pentru care vrei un corp fain dar crede-mă pe cuvânt că dacă l-ai obține doar pocnind din degete, viața ta ar rămâne la fel pentru că în interior ai rămâne același.

Ce te face atractiv pentru ceilalți e încrederea în sine născută din succese mici și repetate, nu abdomenul 6-pack.

  • Cum Slăbești Grăsime, Nu Mușchi – Think Eat Lift
  • Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?
  • Cum scapi de depozitele de grăsime de la nivelul brațelor
  • Pierdere în greutate feminină de 21 de ani
  • Cum ardem grasimea din jurul taliei
  • Cum slăbești sănătos Cum ardem grasimea din jurul taliei Azi vom face un antrenament simplu, dar care da rezultate foarte bune intr-un timp relativ scurt.

Fericirea e o alegere. Îl poți descărca de aici. Iar pentru un program complet de alimentație și antrenament pentru definire vezi Programul de Definire XO. Tu ce zici de informația de mai sus? Ai ceva întrebări sau obiecții?

cum au pierdut în greutate foile darrell

Ai pierdut masă musculară în trecut cu diete extreme? Ne auzim în comentarii mai jos.

Similarrecenzii