Fesele care ard ard, Antrenamentul din 6 tipuri de exercitii, care arde de calorii

fesele care ard ard

Alina-Mihaela Dragan- Personal Trainer Podul pentru fese ferme Fundul, fesele, derierul, posteriorul sau cum ii zici tu, e o parte corporala pe care orice femeie o vrea ferma, ridicata, bombata si rotunda.

femela pierde în greutate la 40 de ani ecuația matematică pentru a pierde în greutate

De obicei femeile isi fac griji si vor sa schimbe partile corporale pe care le vad in oglinda: niste picioare mai subtirele fara dune de celulita, o burtica mai mica sau chiar un abdomen plat, fesele care ard ard piept mai ferm si brate tonifiate.

Chiar daca nu il vezi in oglinda, un fund lasat, moale si cu grasime nu place nicicui.

  • Aici, de exemplu, ai — partea interioară a coapseloriar aici — partea exterioară.
  • Opinii mult mai subtire negative
  • Simptome letargie pierdere în greutate
  • Antrenamentul din 6 tipuri de exercitii, care arde de calorii

Nu iti place tie, cand vezi ca nu prinde nici o forma in cei mai faini blugi din dulap, si nici tipului din spatele tau, pe care incerci sa il vrajesti cu miscari suave. Iti zic, un fund moale si lasat nu place nicicui.

file burn kurse de grăsime umplutura de slabit

Cand mergi intr-o sala si spui ca vrei sa iti antrenezi fundul ca te-ai saturat sa fie moale si fara forma, orice antrenor sau tip de prin sala iti spune ca trebuie sa faci genuflexiuni. Nu vreau sa jignesc barbatii, dar derierul femeilor are nevoie de putin mai multa atentie, inside and outside the gym, si doar genuflexiunile nu ajuta la un fund bombat si ridicat.

obiective pe termen scurt pentru pierderea în greutate cum poate o mamă să slăbească

Ei bine, in timp ce genuflexiuni si indreptarile sunt exercitii complexe care iti permit sa te antrenezi cu greutati mari, sa lucrezi mai multe grupe de muschi si sa arzi grasime, nu sunt neaparat cele mai bune exercitii pentru a dezvolta un fund sexy, cu fese ferme si ridicate…nici pe departe.

Chiar daca, in aceste miscari, lucreaza cat-de-cat si fundul, exista alte exercitii mult, MULT mai bune care sunt focusate sa activeze si sa lucreze in special muschii fesieri.

De fapt, exista multe alte exercitii fesele care ard ard fese care recruteaza mai multe fibre musculare si care au un impact ENORM in forma feselor tale pe care trebuie sa le incluzi in antrenamentul tau daca vrei fese tari, ridicate si bombate.

Unul dintre aceste exercitii, si cel mai valoros atunci cand te antrenezi in sala de fitness pentru fese ferme, este Podul Fundului cu bara de greutati halter fesele care ard ard.

nu pierdere în greutate pierdere slăbire mistică

Podul Fundului cu bara este un exercitiu care iti intareste flexorii soldului si centura pelviana, iti targeteaza muschii fesieri, permitandu-ti sa lucrezi izolat fesele folosind greutati din ce in ce mai mari.

Greutatile mari iti contureaza forme sexy, asa ca Podul Fundului cu bara este un exercitiu bestial care iti da un fund bestial. Cum sa faci podul fundului cu bara in sala de fitness?

carne de vită pentru a pierde în greutate profilul pierde in greutate

Incepe cu bara goala si fa serii a repetari. Fii atenta la forma si la activarea feselor pe ridicare.

cata pierdere in greutate in 3 saptamani ciara pierdere în greutate

Include acest exercitiu in antrenamentele tale, incearca sa inveti si sa aplici forma corecta, astfel incat toate repetarile sa fie identice si bune, si progreseaza catre greutati mai mari.

Greutatile mari iti contureaza forme sexy.

All rights reserved doc.

Trebuie sa ii dai motive fundului tau sa se ridice si sa creasca si cu cat avansezi in siguranta, binenteles catre greutati mai mari cu atat vei vedea schimbari in forma derierului mai spectaculoase.

Similarrecenzii