Fund de slăbire, Cum poti slabi la fese

Slăbit rapid: 6 exerciţii ca să-ţi faci fundul imposibil de ignorat

Slăbit rapid: 6 exerciţii ca să-ţi faci fundul imposibil de ignorat Slăbit rapid: 6 exerciţii ca să-ţi faci fundul imposibil de ignorat De Iulia Anghel Dacă eşti nemulţumită de cum arată fundul tău în fuste sau în pantaloni strâmţi, soluţia sunt exercitiile pentru tonifierea şi întărirea muşchilor fesieri.

fund de slăbire cum să pierzi burtica de grăsime corporală

Încearcă 6 exerciţii ca să-ţi faci fundul imposibil de ignorat. Când problema este celulita, un regim alimentar cât mai sănătos şi masajul anticelulitic sunt cele mai bune soluţii, însă pentru un fund bombat, imposibil de ignorat, soluţia ţine de câteva exerciţii speciale.

fund de slăbire zbura pe perete pierderea in greutate

Credit foto: About. Urcatul pe scări Dacă ai la îndemână scări pe care să urci şi fund de slăbire cobori zilnic, mişcarea îţi tonifică muşchii fundului, însă progresele mai rapide se fac cu fund de slăbire platformă şi cu doua gantere uşoare, de greutate egală.

fund de slăbire tipuri de operații de pierdere în greutate

Ridică un picior pe platformă în timp ce ţii ganterele în mâini şi braţele relaxate pe lângă corp. Împinge în călcâi pentru a te ridica.

fund de slăbire pierderea în greutate seninătate la mesa

Acest exerciţiu este unul dintre cele mai bune pentru muşchii gluteali şi fiecare serie are între 10 şi 16 repetări pentru fiecare picior. Dacă eşti la început, platforma nu trebuie să fie prea înaltă, dar exerciţiul este cel mai eficace atunci când înalţimea ei asigură un unghi de 90 grade pentru genunchi.

Similarrecenzii