Hipertrofie cu pierdere de grăsime vs forță, repetări mici față de înalte

hipertrofie cu pierdere de grăsime vs forță

Volumul nu este cel mai important factor pentru creșterea mușchilor?

Volumul nu este cel mai important factor pentru creșterea mușchilor? Septembrie 20, Timp de citire: 10 minute Share on Facebook Share on twitter Distribuiți pe linkin Am in articolul meu anterior despre hipertrofie deja am arătat cu precauție faptul că volumul nu este cel mai important factor pentru creștere, pentru a te obișnui cu precauție cu această idee. Loveste-te putin impotriva unei case sfinte, cand auzi toata literatura si toti instructorii si cursantii citind.

Cu toate acestea, pot face un argument bun de ce volumul în sine nu este factorul principal pentru hipertrofie.

ANTRENAMENT DE HIPERTROFIE VS. INSTRUIRE DE FORȚĂ: PRO ȘI CONTRA FIECĂRUIA - SĂNĂTATE -

În orice caz, aceasta nu este întreaga poveste. Ceea ce a făcut deja povestea un pic mai complexă este faptul că există aparent mai multe forme de hipertrofie și că aceste forme diferite sunt aparent instruibile cu abordări diferite ale trenurilor. Mulți culturisti au apelat la acest lucru de ani și ani, dar literatura de specialitate a făcut acum cercetări și a găsit dovezi în acest sens. În toți anii în care culturismul și antrenamentul de forță au existat și există deja destul de puțineau existat teorii foarte diverse despre care abordarea de antrenament a fost decisivă pentru creșterea mușchilor.

Multă vreme s-a crezut că leziunile cauzate de țesutul muscular prin antrenament au fost cauza creșterii musculare.

pierderea de grăsime vs creșterea musculară

Corpul și-a revenit puțin mai mult prin supercompensare decât a avut înainte și prin tadaa, creșterea musculară. Ambele moduri de gândire nu par corecte, deoarece există cazuri cunoscute de creștere fără daune și daune fără creștere [Bron].

Vârfurile acute ale nivelurilor hormonale datorate antrenamentului au, de asemenea, onoarea, potrivit unora, de a provoca hipertrofie. De asemenea, cercetarea pune întrebări.

Repetitii pentru hipertrofie: contractia musculara - XXL Nutrition Blog

Putem continua și mai departe, dar ai rost. Multe cauze sau factori de hipertrofie complet diferiți au fost descriși în trecut, dar din nou nu părea un răspuns satisfăcător. Cauza creșterii musculare Cu toate acestea, de hipertrofie cu pierdere de grăsime vs forță de slim jos emagrecedor a fost drăguț cu bine cunoscut, ceea ce înseamnă că mușchii cresc, anume tensiune.

hipertrofie cu pierdere de grăsime vs forță

Fiecare mușchi se atașează cu origo și inserție Am scris despre asta în trecut pe diferite oase și când acest mușchi se contractă, scheletul se va mișca.

Curbarea unui braț cu mâna goală capătă mai puțin forță și, prin urmare, oferă mai puțină tensiune decât ondularea unui braț cu o ganteră de 10 kilograme în mână.

Înainte de a continua, vreau să mă opresc o clipă încărca en volum.

  1. Cum sa nu-ti pierzi Masa Musculara in timp ce Slabesti (Top 3 Sfaturi)
  2. Pierde în greutate sfaturi de top
  3. Apa retinuta in tesuturi?
  4. Repetări pentru hipertrofie: contracția musculară Repetări pentru hipertrofie: contracția musculară Fie ca 4, Timp de citire: 6 minute Share on Facebook Share on twitter Distribuiți pe linkin Ai grijă foarte mult la întocmirea celui mai bun program de pregătire în cursul săptămânii.

Sarcina și tensiunea Deoarece tensie este foarte greu de măsurat și imposibil de măsurat în sala de sport, va trebui să folosim o metodă diferită.

Toată lumea face asta inconștient, și anume cu încărcătură.

Ce este hipertrofia musculara?

Încărcarea nu este altceva decât numărul de kilograme de pe tijă. Cu toate acestea, corpul nostru nu are o scară încorporată. Din acest motiv, kilogramele nu înseamnă nimic în sine, în caz contrar, o muscă cu gantere ar fi întotdeauna o alegere mult mai rea decât o presă de banchetă; la urma urmei, cu o presă de bancă împingeți repede mai mult de de kilograme distanță.

Prima persoană care efectuează o muscă bună cu gantere de 50 de kilograme este ceva pe care trebuie să-l întâlnesc încă.

hipertrofie cu pierdere de grăsime vs forță

Aici intervine tensie. Pe baza tensie, diferența dintre aceste 2 exerciții poate fi explicată mai bine. În plus, încărcătura cu un benchpress este distribuită pe mult mai multă masă musculară decât cu o muscă cu gantere.

hipertrofie cu pierdere de grăsime vs forță

Volum În plus, vreau să înregistrez definiția volumului un timp înainte ca povestea să devină mai tehnică. Ce antrenament a adus mai multă tensiune? Dacă punem întrebarea în mod diferit și ne întrebăm care antrenament oferă cea mai mare creștere musculară, oferirea răspunsului corect devine mult mai dificilă.

Conform acestei abordări, pur și simplu nu există un loc pentru antrenamentele grele într-un program de hipertrofie.

  • Antrenamentul fizic si hipertrofia musculara
  • Alegerea dintre antrenamentul cu hipertrofie și antrenamentul de forță are legătură cu obiectivele dvs.
  • Așa că spun toate astea pentru a spune, apasă pe tipule, vei fi blocat într-o zi.
  • Cuplu de pierdere în greutate terre haute

Cu toate acestea, dacă această abordare a funcționat atât de bine, 3 săptămâni rezultate pierderi de grăsime hipertrofie cu pierdere de grăsime vs forță vedem oamenii pierzând kilograme și kilograme de masă an de an, imediat ce încep să taie?

Condiții pentru creșterea mușchilor Când corpul este expus la o tensiune semnificativă și un volum semnificativ al acesteiaacest lucru va conduce la rândul său la o cascadă semnal, permițând creșterea mușchilor atunci când sunt prezente circumstanțele.

Aceste 2 condiții sunt importante pentru sensul suplimentar al acestei povești. Majoritatea oamenilor știu că este nevoie de o cantitate semnificativă de volum. Cealaltă condiție este despre acest articol, și anume tensiunea semnificativă.

Dacă folosim numai regula volumului, buclele de de 1 kilogram ar avea același efect ca buclele de 10 ori 10 kilo.

Generalitati

Sau 1 dată de kilograme. Cel din urmă exemplu este un fel de cercetat [ Sursa ]. Această cercetare arată că încercările frecvente de 1RM singure nu sunt o strategie bună pentru creșterea mușchilor, chiar dacă încercările au succes. Aparent, în orice caz, este necesară o anumită cantitate de volum. Este, de asemenea, clar că această dimensiune trebuie să fie de o anumită intensitate; tocmai acesta este motivul pentru care mersul pe bicicletă sau alergarea singură nu va duce la niciun comentariu pe plajă cu privire la săriturile zilei de legătură.

Deci, acum știm următoarele: Trebuie să avem o anumită intensitate.

2. Ridica Greutati Mari

Repetări eficiente Și acum ajungem în miezul poveștii; întrucât scopul este să se adreseze în mod optim și să crească un mușchi, dorim ca toate fibrele musculare să coopereze într-un mușchi și, prin urmare, să fie împovărate. La sarcini mai mici, acest lucru nu va fi de la 1e repetare, dar în funcție de intensitate, poate doar după 10 repetări. Doar repetițiile care sunt făcute apoi, adică sub recrutare completă, vor contribui bine la un stresor și, prin urmare, indirect, la creștere.

  • Există o diferență între ridicarea a 12 repetări și 15 repetări?
  • Energia si rezistenta Rezervele de glicogen in muschi Cand ridici greutati in timpul antrenamentului, poti face mai multe serii de exercitii la o intensitate scazuta, sau sa ridici greutati mai mari prin mai putine exercitii.
  • Intervalele Rep… este un câmp epic de luptă în lumea fitness-ului.
  • Își semnează timpul pentru a pierde în greutate

Lasă hipertrofie cu pierdere de grăsime vs forță repetiții, în plină recrutare, repetări eficiente suna-l. Conform acestei explicații, numărul de seturi pe care le jucați nu contează. Numărul de repetări pe care le faci nu contează nici măcar.

hipertrofie cu pierdere de grăsime vs forță

Singurul lucru care contează sunt repetările dvs. Volumul nu este volum Prin urmare, implicația acestei explicații este că există o diferență substanțială de volum.

Când de kilograme reprezintă 1 RM, există cu siguranță o diferență între 4 seturi de 6 repetări la 85 de kilograme sau 4 seturi de 12 repetări pe După cum știe toți cei care fac antrenamente de forță, oboseala joacă un rol pe măsură ce antrenamentul progresează.

hipertrofie cu pierdere de grăsime vs forță

Dacă odihna nu este completă și începeți un set următor cu oboseală acumulată dintr-un set anterior, recrutarea completă va avea loc mai devreme decât cu un sistem complet echipat. Din nou un motiv pentru a-ți acorda timpii de odihnă, ca mine un articol anterior au descris!

hipertrofie cu pierdere de grăsime vs forță

Asigurați-vă că antrenamentul dvs. Implicația acestei explicații poate fi chiar că atunci când intensitatea și densitatea sunt ambele prea scăzute în timpul antrenamentelor, există șansa ca, literalmente, să nu faceți 1 repetare semnificativă, chiar dacă rulați un program întreg de 8 exerciții, fiecare 4 seturi de 12 repetari.

Într-adevăr, dacă o cantitate decentă de repetări eficiente nu este niciodată obținută sau măsurată în timpul unui antrenament, într-adevăr nu va conta câte repetări sau seturi faceți. Acesta este și motivul pentru care studiile în care o anumită reamenajare este adusă eșecului insuficiență musculară reală par să nu găsească nicio diferență în hipertrofie și ambele grupuri par să obțină un punctaj la fel de bine.

Numărul de repetări semnificative va fi până la urmă practic același. Notă: Cu siguranță acest lucru nu înseamnă că fiecare set trebuie să eșueze. Sper că acest articol a făcut povestea un pic mai clară pentru tine.

Dacă ne interesează, putem merge mult mai adânc în acest material, dar deocamdată vreau să-l las la această informație. Întrebările sau reacțiile sunt absolut binevenite!

Similarrecenzii