Pierdeți în greutate concediu de maternitate

30 de minute de mers pe jos câte calorii. Câte calorii sunt arse la mers. Ce trebuie aflat

În timp ce primele câteva kilograme s-au vărsat în mod natural în prima săptămână sau cam după naștere, această greutate rămasă poate provoca într-adevăr o frustrare. Există mai multe lucruri pe care le puteți face pentru a accelera procesul și a-l face un pic mai ușor. Pornirea unei noi rutine Ia-o încet.

pierde in greutate fara zahar fara cereale

În primele șase săptămâni după naștere, nu ar trebui să încercați să faceți dieta și exercițiile fizice. Plănuiește să iei greutatea treptat pe parcursul anului următor, înainte de a reveni la greutatea pre-copilului.

De fapt, încercarea de pierdeți în greutate concediu de maternitate pierde din greutate imediat poate fi dăunătoare din mai multe motive. Vă puteți deteriora mușchii, care sunt încă slabi de la naștere.

Cum să slăbești bebelușul

Dacă alăptați, restricționarea caloriilor vă poate afecta aprovizionarea cu lapte. După naștere, ai nevoie de multă energie pentru a ține pasul cu nevoile noului tău bebeluș, iar restricționarea caloriilor sau exercițiile fizice prea devreme te vor lăsa slabi și obosiți. În timp ce studiile sunt în conflict arzător de grăsime epinefrină privire la faptul dacă alăptarea ajută de fapt femeile să piardă mai rapid greutatea bebelușului, poate vă poate ajuta situația individuală.

Dacă pompați în loc să alăptați, puteți culege în continuare unele dintre beneficiile metabolice, dar studiile nu sunt concludente în acest moment.

Pierdeți greutatea după naștere - 10 reguli de aur

Faceți exerciții ușoare după șase săptămâni. Când vă simțiți pregătiți iar medicul vă dă OKîncepeți să faceți plimbări cu copilul și să faceți exerciții ușoare acasă. Efectuarea de antrenamente grele la sală va fi în continuare greu pentru corpul vostru, așa că concentrați-vă pe exerciții care se simt ușor de gestionat și nu vă vor scoate prea mult.

Găsiți câteva activități ale bebelușului care se dublează ca amuzament pentru copil și activitate pentru dvs.

Cum să piardă în greutate într-un concediu de maternitate de la domiciliu

Aceasta ar putea slabire hifi bare împingerea copilului în jurul blocului într-un cărucior sau dansul cu ea în brațe. Simplul act de a-ți transporta copilul într-un sling sau rucsac pentru copii poate adăuga câteva kilograme în plus, sporind efortul pe care îl depui în mers și oferind o experiență inedită pentru el.

puteți pierde grăsime corporală acasă

Revenire în formă Urmăriți aportul dvs. Dacă sunteți obosit, poate fi ușor să apucați doar orice este la îndemână. În loc să ajungi la o pungă de chipsuri sau o halbă de înghețată, încearcă ceva ceva mai sănătos, dar la fel de umplut.

Păstrează-ți cămara și frigiderul alimentat cu alimente nutritive, astfel încât să nu ajungi la ceva ce te poate pune înapoi.

Fructele, bețișoarele de morcov, boabele de granola și cereale, nuci, biscuiti de grâu, brânză săracă în grăsimi și iaurt sunt relativ ușor de preparat, dar vă vor lăsa mulțumiți.

Depunere te face să pierzi în greutate

Dacă aveți timp pentru a împărți alimentele vrac în porții individuale înainte de timp, asta vă va ajuta atunci când nu aveți energie pentru a pregăti ceva. Dormi când trebuie. Poate fi greu să găsești timp pentru a face pui de somn, dar acest lucru va ajuta la resetarea corpului tău pentru a-ți oferi mai multă energie în timpul zilei și a oferi corpului tău restul de care are nevoie pentru a se repara, ceea ce include pierderea în greutate a sarcinii.

În plus, somnul când ești obosit ajută la scăderea cantității de cortizol din sângele tău; acesta este hormonul stresului care vă poate îngreuna pierderea în greutate. Faceți antrenamente mai grele.

Grăsimile sănătoase ajută la pierderea în greutate

După primele luni, puteți reveni la rutina de antrenament anterioară. Este posibil să aflați la început că v-ați pierdut forma fizică; ai răbdare cu tine în timp ce lucrezi din nou până la nivelul de fitness pre-copil.

Cum să piardă în greutate; Exercițiu; nici de a face exercitii la domiciliu.

Încercați exerciții cardio precum alergarea, înotul, bicicleta sau drumeția de mai multe ori pe săptămână timp de o jumătate de oră la un moment dat. Faceți antrenamente ușoare pentru a câștiga forța musculară.

Luați o clasă de aerobic concepută special pentru noile mame. Luați o clasă de yoga post-sarcină pentru a vă îmbunătăți tonusul muscular.

Aceste femei te pot ajuta să rămâi motivat și concentrat pe obiectivul tău de a pierde în greutate bebelușul. Direcționarea zonei stomacului Faceți exerciții abdominale potrivite.

În timpul sarcinii, mușchii exteriori din abdomen se întind pentru a face loc copilului în creștere.

Grăsimile sănătoase ajută la pierderea în greutate Care sunt ele și unde să le căutați?

După nașterea bebelușului, acești mușchi pot rămâne întinși și separați, dându-i stomacului un aspect plictisit. Pentru a reveni la formarea mușchilor, folosiți următoarele tehnici: Îndreaptă-ți stomacul.

Stai sau ridică-te drept cu umerii în spate și concentrează-te pe întărirea mușchilor stomacului și sugerea stomacului. Repetarea acestui exercițiu pe parcursul zilei ajută la strângerea mușchilor în timp. Îngreunează exercițiul, folosind o greutate.

30 de minute de mers pe jos câte calorii. Câte calorii sunt arse la mers. Ce trebuie aflat

Țineți o ganteră întinsă în fața dvs. Puteți folosi chiar și copilul ca greutate. Pierdeți în greutate concediu de maternitate crunchile poate determina mușchii să rămână separați, deoarece pune presiune în locul nepotrivit [5]. X Sursa de cercetare Evitați alimentele care vă fac să balonăm. Puteți face stomacul să pară mai slab, evitând alimentele și băuturile care provoacă balonare și să vă facă stomacul să arate distins.

Limitați următoarele substanțe în timp ce încercați să slăbiți bebelușul: Alimente sărate.

Similarrecenzii