Pierdeți în greutate pentru a obține perioade regulate

Cum poate o mare schimbare în greutatea dvs. să vă afecteze perioada

Pentru a găsi răspunsurile la toate întrebările dumneavoastră, urmați ghidul Domyos.

pierdeți în greutate pentru a obține perioade regulate

Ce este o calorie? Aceasta este utilizată pentru a cuantifica energia furnizată de consumul unui aliment, dar și consumul de energie înregistrat de organism. Ce cantitate de calorii trebuie să consumăm zilnic?

pierdeți în greutate pentru a obține perioade regulate

Pentru a ști cantitatea de calorii consumată zilnic de organismul dumneavoastră și pentru a stabili, astfel, necesitățile dumneavoastră calorice, trebuie să vă raportați la metabolismul dumneavoastră de bază. Acest raport variază în funcție de vârstă, de greutate și de activitatea fizică.

pierdeți în greutate pentru a obține perioade regulate

El vă va servi ca punct de referință pentru a ști care sunt nevoile organismului dumneavoastră pentru a-și menține funcțiile vitale. Cum se calculează necesitățile zilnice de calorii? Pentru a vă calcula cu precizie metabolismul de bază în Kcalutilizați următoarele formule.

  1. Ceea ce trebuie să slăbești cu 5 kg. Dieta săptămânală
  2. Cum să pierdeți greutatea în partea superioară a corpului - Cereale
  3. Atac de corp pentru pierderea de grăsime
  4. Rezultă pierderi de grăsime
  5. Ajutoare pentru pierderea în greutate

Cifrele pe care le veți obține corespund cantităților pe care organismul dumneavoastră le consumă în repaus, pe o perioadă de 24 ore. Pentru a furniza combustibilul necesar funcționării organismului dumneavoastră, trebuie să îi oferiți macro-nutrimente, prin intermediul alimentației glucide, lipide, proteine. În cazul în care greutatea dumneavoastră se stabilizează în timp, acest lucru indică faptul că aporturile de energie sunt egale cu consumul.

kremleveskaya diagramă dieta

În schimb, în cazul în care luați în greutate, organismul dumneavoastră nu are nevoie de toată energia pe care i-o furnizați, deoarece consumul de energie este slab sau pentru că aporturile alimentare sunt prea mari. În oricare dintre cazuri, corpul dumneavoastră depozitează energia în exces, în special sub formă de grăsimi trigliceride.

Cum putem intensifica pierdeți în greutate pentru a obține perioade regulate de bază și, implicit, consumul caloric? Intensificarea metabolismului este legată de creșterea consumului de energie, altfel spus de arderea unui număr mai mare de calorii. Cum putem realiza acest lucru?

Pierderea în greutate este una dintre cele mai semnificative provocări cu care se confruntă majoritatea femeilor. După cum știți, indiferent cât de greu vă antrenați sau cât de constant vă străduiți să mâncați corect, pierderea în greutate în jurul secțiunii medii și a coapselor este aproape imposibilă. În cele din urmă, te trezești să te lupți chiar și pentru a menține greutatea pe care ai pierdut-o.

Cu ajutorul unei alimentații speciale, sănătoase și echilibrate și al unei activități fizice regulate și moderate. Alimentația Consumul de alimente nu aduce numai calorii:de fapt, digestia presupune un consum de energie mai mult sau mai puțin ridicat, în funcție de alimentele absorbite.

Fresh articles

Unele sunt mai dificil de descompus decât altele; astfel, organismul consumă mai multă energie pentru a le digera.

Este cazul glucidelor complexe nerafinate:pastele integrale, orezul integral În schimb, lipidele au o structură simplă și sunt stocate aproape în starea inițială. De exemplu: o friptură de kcal vă va îngrășa mai puțin decât o porție de unt de kcal, deoarece organismul va consuma mult mai multă energie pentru a asimila carnea decât pentru a depozita lipidele oferite de unt.

  • Știm de ce nu pierdeți în greutate, dar puteți schimba această situație! - GymBeam Blog
  • Slabire moto
  • Am pierdere în greutate
  • Vreau să slăbesc ajută-mă
  • Trec thermo burner max dawkowanie
  • Cum poate o mare schimbare în greutatea dvs. să vă afecteze perioada
  • Cum să piardă în greutate în spital
  • Cum poate o mare schimbare în greutatea dvs.

Așadar, trebuie să rețineți că valoarea energetică a alimentelor trebuie interpretată cu grijă:de fapt, caloriile înmagazinate depind, de asemenea, de tipul de aliment ales!

Activitatea fizică Sportul intensifică în mod natural metabolismul:pentru a răspunde necesităților aferente unui efort fizic, organismul recurge la rezervele sale, pentru a alimenta celulele musculare. Este ceea ce numim procesul de catabolism.

Pentru copii

Pe termen lung, activitatea fizică permite corpului, în acest mod, să consume mai multă energie în perioada de repaus. Ce activitate sportivă trebuie să alegeți pentru a arde calorii?

  • TOT CE TREBUIE SĂ ȘTIȚI DESPRE CALORII | Domyos by Decathlon
  • Scăderea în greutate a sănătății păcii
  • Poate arde grăsime?
  • Cum să slăbească în termen de 3 luni
  • Ce fac focurile de arzătoare de grăsimi
  • Cum să faceți față unui ciclu de menstruație neregulat | comoara-lui-decebal.ro
  • Choco Lite Romania
  • Unele femei obțin perioada lor la fiecare 28 de zile, ca la ceasornicar.

Dacă vreți să pierdeți în greutate, va trebui să reduceți aportul de calorii, ceea ce înseamnă să mâncați mai puțin și să consumați mai multe calorii, așadar să faceți mai multă mișcare. Pentru aceasta, activitățile de anduranță, denumite și antrenament în aerobie cum ar fi banda de alergare, biking-ul, bicicleta de apartament și bicicleta eliptică sunt extrem de eficiente.

TOT CE TREBUIE SĂ ȘTIȚI DESPRE CALORII

De fapt, pentru a susține acest tip de activitate, corpul trebuie să recurgă la rezervele de grăsime hidrații de carbon furnizând energie într-o măsură limitată. Prin urmare, atunci când organismul înțelege că va trebui să facă un efort pentru un anumit timp, va începe să își satisfacă necesitățile diferit.

Astfel, începe cu lipidele, primul pas fiind transformarea acestora. Pentru a elimina pierderea de grăsime de metan, puteți de asemenea să aveți în vedere activități de întărire a musculaturii, acordând atenție principalilor consumatori de calorii: mușchii mariși anume gambele, fesele, spatele mușchii sunt mari consumatori de energie; cu cât aveți mai multă masă musculară, cu atât veți arde mai multe calorii.

Copii cu greutate: Dieta minune, o iluzie. Cheia succesului este un regim echilibrat

Accesoriile de fitness potrivite pentru a arde calorii Unele accesorii de fitness sunt renumitepentruarderea caloriilor, topirea grăsimilor și evitarea problemelor reprezentate de celulită. Este cazul corzii de sărit, a stepper-uluisau chiar a mini-trambulinei, care vă vor permite să acordați atenție mai ales părții inferioare a corpului.

Ceea ce trebuie să slăbești cu 5 kg. Dieta săptămânală

Încercați-le și veți descoperi singur avantajele acestora! După cum puteți vedea, pentru a arde mai multe calorii, trebuie în primul rând să respectați un regim alimentar adaptat, dar mai ales pierdeți în greutate pentru a obține perioade regulate faceți sport între 30 de minute și o oră 30, de minim ori pe săptămână.

Preferați activitățile de anduranță și încercați să vă dezvoltați masa musculară, acesta fiind secretul pentru a slăbi!

Similarrecenzii