Poți pierde în greutate mișcându-te

poți pierde în greutate mișcându-te

Mai ales daca nu stii ce faci si te arunci la ultima dieta racneto-traznet care tocmai a aparut si-ti promite ca vei topi acele 10 kg in plus daca nu mananci acele 10 alimente.

Cum să piardă în greutate

Riscurile la dieta sunt cat se poate de reale si sansele tale ca dupa dieta sa te ingrasi la loc si chiar putin extra, sa fie acolo sunt mari. Si ai vazut din articolul anterior ca exista 13 astfel de riscuri la dietadin care cele mai serioase sunt cele 10 asa-numite adaptari metabolice.

Slabeste Cu Oana - 5 Reguli Pentru a Slabi Rapid! - by Oana Radu

Hai sa parcurgem impreuna cele 6 strategii care iti reduc riscurile la dieta, iti permit sa tii in frau aceste adaptari metabolice si iti cresc considerabil sansele de a avea o experienta pozitiva cu incercarile tale de a tine o dieta.

Adica, arzi mai putine calorii decat obisnuiai s-o faci. Parte din asta se datoreaza faptului ca ti se reduce greutatea corporala, deci arzi mai putine calorii miscandu-te.

Dar partea cea mai mare e de departe data de o serie de mecanisme pe care le-ai vazut in articolul cu cele 13 pericole la dietacum ar fi mecanisme legate de mitocondrii, nivele de hormoni si creier.

Arte martiale Crossfit sau Bootcamp Intrați în antrenament de forță. Începeți mic, vizând una sau două ședințe de 15 minute pe săptămână până când vă simțiți motivați să faceți mai mult. Exersați grupuri musculare mari pentru a arde mai multe calorii și a pierde în greutate, în loc să vă concentrați asupra mușchilor specifici. Încercați câteva dintre aceste exemple: Începeți cu ghemuțe împerecheate cu o presă de gantere deasupra capului, pentru a-ți lucra corpul inferior și superior. Efectuați exerciții de rezistență în timp ce stați sau vă aflați pe o minge.

Corpul tau, intrucat sesizeaza imputinarea caloriilor, se adapteaza sa fie mai eficient un lucru rau, de data asta si sa arda mai putine calorii. Iar ce poti tu face, in primul si-n primul rand, pentru a diminua riscurile la dieta, este… 1.

Controlarea rapiditatii pierderii in greutate Daca scopul tau e sa iti pastrezi masa musculara in vreme ce atenuezi adaptarile metabolice cum ar si trebui sa fiee de preferat sa eviti o pierdere brusca in greutate. Pentru prima varianta, a fost indus un deficit de Cal, iar pentru a doua, unul de doar Cal.

Pentru ambele grupuri, aportul proteic a fost mentinut la cel putin 1. Dupa cum era de asteptat, grupul 1KG a pierdut mai mult in greutate si mai poți pierde în greutate mișcându-te din grasime decat cel 0. Dar, in acelasi timp, grupul 1KG a suferit si o scadere mult mai mare in testosteron.

Asta inseamna ca femeile din grupul cu deficitul agresiv au fost mai afectate de riscurile la dieta si mai predispuse la a pierde masa musculara care, mai departe, conduce la arderea de mai multe calorii in repaus.

toacă de slăbit

Sa nu mai spunem ca un nivel mult prea mic de testosteron la femei poate conduce si la probleme cu fertilitatea, apetitul sexual sau menstruatii neregulate si chiar pierdute. Intr-un alt studiu, de data asta pe 24 de sportivi profesionisti [ 2 ], acestia au fost impartiti in 2 grupe: una cu o pierdere in greutate mai lenta de 0.

S-a constatat ca grupul cu pierdere mai agresiva a pierdut din masa neadipoasa poți pierde în greutate mișcându-te putin, ce-i drept, 0. Acesta din urma a avut si performante mai bune la sprint pe 40 m, saritura pe verticala si o repetare maximala la genuflexiuni. Reincarcari si pauze de la dieta Suntem in si deja stim ca ceea poți pierde în greutate mișcându-te conduce la pierdere in greutate e deficitul caloric, nu abtinerea de la shaorma sau faptul ca nu mananci la Mc. Tot ce fac astea din urma e sa te ajute sa fii intr-un deficit caloric.

Câte kilograme este sănătos să pierzi într-o lună?

Am sa impartasesc cu tine, insa, ceva ce se stie mai putin despre deficitul caloric. Sigur, ai nevoie de el ca sa slabit obat si fara nu poti.

sunt gras cum pierd in greutate

Ei, acum deja vezi cum ai mai multe variante. Iar asta e o chestie pe care nu multi o stiu, poți pierde în greutate mișcându-te tu rutina de pierdere în greutate eficientă stii acum: deficitul caloric nu trebuie sa fie unul liniar! Si nu numai ca nu trebuie sa fie, dar chiar ajuta sa nu fie, dupa cum ai sa vezi. Asa ca, in functie de scara de timp la care te raportezi zi, saptamana, lunaai mai multe variante.

In cazul celei de-a doua, e arhicunoscuta strategie pe care o stim cu totii: postul intermitent Intermittent Fasting. Acesta presupunea alocarea unei ferestre din zi de regula de ore in care se consuma toate mesele.

Slăbești în centimetri, dar nu și în kilograme. Ce se întâmplă de fapt?

Cea mai populara forma de IF este sa sari peste micul dejun, sa incepi sa mananci in jurul orei 12 si sa termini cu toate mesele la ora Unele studii arata cum postul intermitent poate fi potrivit pentru a induce un deficit caloric indirect [ 4 ], prin aceea ca oamenii au o fereastra de timp limitata la dispozitie pentru a manca, deci vor consuma mai putine calorii.

Un alt studiu arata ca, desi participantii au raportat o senzatie de foame mai mare inainte de fereastra de timp alocata meselor, tot ei au raportat si o senzatie de satietate mai mare dupa prima masa [ 5 ], aceasta fiind de proportii mai mari, avand in vedere comasarea caloriile de pe o zi intreaga intr-o fereastra mai scurta de timp.

In orice caz, daca esti genul de persoana care prefera cateva mese mai mari, iar apoi sa uite de mancare poți pierde în greutate mișcându-te perioade mai lungi din zi, aceasta abordare s-ar putea sa ti se potriveasca. Exista deja destul de multe studii care au cercetat diferite protocoale de astfel de manipulari ale deficitului, in incercarea de a diminua riscurile la dieta. Ideea din spatele acestora e in felul urmator: crescand aportul caloric mai ales prin carbohidratiexista sanse sa cresti nivelele de leptina si hormoni tiroidieni si ai vazut importanta lorsa maresti poți pierde în greutate mișcându-te de calorii pe care il arzi, sa sporesti glicogenul din muschi si ficat si, nu in ultimul rand, sa iei o pauza psihologica de la dieta care, de regula, presupune o restrictionare de carbohidrati, mai ales in faze avansate.

Iar aceste idei nu au izvorat din neant.

deserturi de om cu ardere grasă

Exista dovezi clare care sprijina efectele acute ale zilelor de incarcare asupra hormonilor si energiei poți pierde în greutate mișcându-te. Deci, ca si strategie de pierdere in greutate, o astfel de abordare e ca si cum ai face un pas in fata, urmat de cativa in spate.

Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?

Nu suntem la salsa, deci nu ne intereseaza asta. Rezultatele de aici te vor surprinde. Ai vazut ca unul din cele 13 riscuri la dieta e ca rata metabolica bazala BMR iti descreste, deci arzi mai putine calorii in repaus.

Similarrecenzii