Slabire sanatate intestinala

slabire sanatate intestinala

pierde greutatea maximă în 3 săptămâni

Dieta FODMAP este o dieta restrictiva recomandata de specialisti in sindromul colonului iritabil, responsabil pentru balonare, emisii de gaze intestinale, tulburari de motilitate, diaree sau constipatie si disconfort abdominal. Acest slabire sanatate intestinala alimentar presupune eliminarea din alimentatie a unor carbohidrati fermentabili precum oligozaharide fructani, galacto-oligozaharidedizaharide lactozamonozaharide fructoza si polioli Sorbitol, Mannitol, Maltitol, Xylitol and Isomaltoza.

Cand acesti carbohidrati nu sunt suficient absorbiti in intestinul subtire, creste osmolaritatea si pot provoca diaree. In alte cazuri, acesti hidrati de carbon sunt fermentati de bacteriile intestinale, provocand gaze, distensie abdominala si simptomele care deriva din acestea: balonare, constipatie, flatulenta, dureri abdominale si greata.

arderea grasimii wod

Cateva exemple ar fi: asparagus, ceapa, usturoi, porumb, legume, mere, pere, mango, pepene, iaurt, lapte de vaca si derivate, cereale integrale, paste, fistic etc.

Simptomatologia se poate agrava atunci cand se combina mai multe astfel de alimente intr-o zi. Aceasta dieta are doua faze: Prima faza presupune eliminarea alimentelor cu continut crescut in FODMAP pentru o durata de maximum saptamani, sub recomandarea unui medic nutritionist care va consilia pacientul.

cum să o fac pe mama să slăbească

Nu exista un continut standard, ci se individualizeaza nevoilor pacientului pentru a slabire sanatate intestinala carenta slabire sanatate intestinala in fier sau calciu. A doua faza consta in adaugarea treptata in alimentatie a hidratilor de carbon eliminati in prima faza, bineinteles in cantitati reduse, in limita tolerantei pacientului.

De unde provin aceste microorganisme?

Astfel vor fi identificate alimentele care determina intoleranta intestinala si se va putea o contura un regim alimentar de cursa lunga. Printre alimentele low FODMAP se afla: Fructe: banane, struguri, afine, capsuni, grepfruit, citrice Legume: morcovi, telina, vinete, dovlecel, dovleac, fasole verde, porumb, salata verde, rosii Lactate: lapte si iaurt delactozate, lapte de orez, lapte de soia, lapte de cocos, branza brie, branza camembert, unt Pentru un plan alimentar individualizat iti recomandam un program de consiliere nutritionala in care se va face o anamneza, ancheta alimentara, corectia greselilor alimentare, educatie nutritionala si se va intocmi o dieta personalizata.

moduri sănătoase și nesănătoase de a slăbi

Durata unei astfel de consultatii este de aproximativ 45 minute. Cere o programare.

intra in corpul tau in modul de ardere a grasimilor

Similarrecenzii