Cum să pierd grăsime pe oblicii mei

cum să pierd grăsime pe oblicii mei

Aceste depozite grase se dezvoltă de obicei de-a lungul anilor, dintr-o dietă prea bogată în calorii și un stil de viață care nu include suficient exerciții fizice. Din păcate nu există un exercițiu specific pentru a scăpa de mânerele iubirii. Modificarea acestor zone te poate ajuta să scapi de mânerele de dragoste. Schimbarea dietei Reduceți-vă aportul caloric. Pentru a pierde din greutate corporală și din excesul de grăsime, în special din mânerele de dragoste, va trebui să vă reduceți aportul caloric.

Nu puteți pierde masa de grăsime dintr-o anumită zonă a corpului dvs. Tăiați aproximativ de calorii pe zi. Acest lucru duce în general la o pierdere de kilograme în fiecare săptămână.

cum să pierd grăsime pe oblicii mei

Utilizați acest număr ca punct de plecare. Apoi, scade din acest număr pentru a obține o țintă medie de calorii care va duce la pierderea în greutate. Limitați alimentele procesate și prăjite. Atât alimentele procesate, cât și cele prăjite sunt, în general, mai mari în calorii. Când mănânci regulat aceste tipuri de alimente, va fi greu să slăbești și să scapi de mânerele de dragoste.

Alimentele procesate și mâncarea prăjită sunt cunoscute ca fiind bogate în calorii. În plus, aceste alimente pot fi de asemenea bogate în zaharuri, tipuri de grăsimi dăunătoare și o mulțime de aditivi sau conservanți. Dacă este posibil, nu cum să pierd grăsime pe oblicii mei multe alimente cu cantități mari de zaharuri adăugate.

Multe studii arată că alimentele bogate în zahăr sunt depozitate în mod obișnuit în zona stomacului și pot agrava aspectul mânerelor de dragoste. Multe studii arată că bărbații care consumă o cantitate mai mare de carbohidrați au o cantitate crescută de grăsime în jurul stomacului.

Reduceți alimentele bogate în carbohidrați pentru a reduce acest lucru și a reduce mânerele de dragoste. Carbohidrații se găsesc în multe tipuri de alimente.

cum să pierd grăsime pe oblicii mei

Exemple de alimente bogate în carbohidrați includ deșerturi precum prăjitura, prăjiturele, plăcintă, precum și alte boabe precum pâinea pe care o utilizați pentru a cum să pierd grăsime pe oblicii mei un sandwich. Alte alimente conțin cantități mici de carbohidrați, inclusiv produse lactate, leguminoase, legume cu amidon și fructe conțin carbohidrați. Bărbații au nevoie de cel puțin cinci până la nouă porții de fructe și legume pe zi.

Lipiți fructele de zahăr mai scăzute ca fructele de pădure. De asemenea, lipiți-vă de legumele fără amidon și limitați-vă aportul de articole precum morcovii, mazărea, cartofii și porumbul. Aceste legume amidonice sunt mai mari în carbohidrați. Minimizați-vă aportul de boabe, deoarece acestea sunt cele mai bogate carbohidrați.

Acasă Eșarfe Cum să scapi de grăsimea laterală într-o săptămână.

Proteina Leaner poate ajuta la reducerea mânerelor de dragoste. Niveluri ridicate de grăsimi saturate au fost asociate cu creșterea grăsimii stomacale la bărbați. Reduceți consumul de aceste alimente și treceți la reduceri mai slabe de proteine. X Sursa de încredere Școala medicală Harvard Site-ul educațional al școlii medicale Harvard pentru public Mergi la sursa Creșteți consumul de apă.

Deși apa nu scade neapărat mânerele tale de dragoste, aceasta poate ajuta bărbații să piardă în greutate corporală și să reducă mânerele de dragoste pe termen lung. Recomandările tipice pentru consumul de apă variază de la 8 până la 13 pahare de 8 - 8 oz 2 - 3 litri zilnic pentru bărbați. Este posibil să aveți nevoie de mai multe în funcție de nivelul activității dvs.

În plus, dacă bei un pahar înainte de masă, acesta poate ajuta la scăderea cât de mult mănânci și rămâne la limita ta de calorii.

cum să pierd grăsime pe oblicii mei

Inclusiv exercițiul Începeți o rutină de antrenament pentru cum să pierd grăsime pe oblicii mei aerobice. Cardio este esențial pentru bărbați pentru a reduce grăsimea corporală, în special în jurul zonei stomacului și a mânerelor de dragoste. Încorporați exerciții aerobice obișnuite pentru a vă ajuta să scăpați de mânerele de dragoste. Faceți antrenamente la intervale. Cercetările sugerează că alternarea între perioadele de efort greu și efortul mediu spre ușor arde mai multe calorii și grăsimi decât menținerea unui ritm constant.

Aceste clase folosesc diverse echipamente pentru a pregăti antrenamentele pe intervale. 65 kg pierdere în greutate are ca scop dezvoltarea mușchilor și reducerea grăsimilor corporale.

Faceți o cursă de yoga cu flux. Aceste clase combină pozițiile extrem de grele cu perioadele de odihnă. Alăturați-vă unui grup care rulează. Căutați un grup care să facă sprinturi și jogging. Puteți, de asemenea, să vă alergați timp de două minute și să mergeți repede sau să jogați timp de două minute. Faceți 30 de sprinturi secundare la fiecare cinci minute.

Creșteți activitatea stilului de viață. Multe studii arată că activitățile de stil de viață le pot oferi bărbaților aceleași avantaje de sănătate și pierdere în greutate ca exerciții fizice mai structurate și planificate. Activitățile de stil de viață pot include lucruri precum treburile gospodărești, mersul pe timp de zi, stând în picioare și luarea scărilor.

Gândește-te la ziua ta obișnuită și la ideea de idei despre cum poți fi mai activ. Faceți mai mulți pași sau mișcați-vă mai mult pe parcursul zilei obișnuite. De asemenea, poate doriți să luați în considerare achiziționarea unui pedometru sau utilizarea unei aplicații pentru pedometru pe telefon.

  • Он рассчитал все .
  • Джабба услышал в трубке вздох - но не мог сказать, вздох ли это облегчения.
  • Cum de a pierde rapid burta
  • Cum să scapi de mânerele dragostei (pentru bărbați) | comoara-lui-decebal.ro

Acest lucru vă poate ajuta să vedeți cât de activ sunteți și să vă încurajați să faceți mai mulți pași. Incorporând exerciții de întărire de bază Faceți abdomene ab abdomene. Crunches-urile sunt un exercițiu abdominal clasic care vă poate ajuta să vă tonificați și să vă slăbească talia. Acest exercițiu special va funcționa partea din față a mușchilor stomacului.

Exerciții de forță precum zgârieturile îți vor dezvolta mușchii de bază, dar nimeni nu îi va putea vedea dacă mai există un strat de grăsime peste mușchi. Întindeți-vă pe spate cu genunchii aplecați. Stivați o mână deasupra celeilalte pe partea din spate a gâtului.

In acest articol am sa-ti arat ce dieta sa tii si ce exercitii sa faci pentru a scapa de aripioare si a topi toata grasimea incapatanata de pe solduri si spatele inferior.

Ține-ți coatele largi. Ridicați umerii câțiva centimetri de pământ, până când simțiți că mușchii adânci ai stomacului se vor angaja. Ridicați încă un centimetru, astfel încât să ridicați partea superioară a spatelui de pe sol. Coborâți încet spatele superior în jos până la podea. Repetați acest crunch în cum să pierd grăsime pe oblicii mei seturi de 10 până la După ce simțiți că sunteți gata pentru versiunea avansată, ridicați picioarele astfel încât să fie drepte în aer sau aplecate într-o masă.

cum să pierd grăsime pe oblicii mei

Faceți crize de biciclete. Această versiune a crunch-ului va funcționa în părțile laterale ale stomacului și șoldurilor. Ridicați-vă picioarele, astfel încât să fie într-o poziție de masă. Genunchii sunt îndoiți și luciurile sunt paralele cu pământul.

Cum să scapi de mânerele dragostei (pentru bărbați)

Ridicați pieptul până când umerii sunt de pe covoraș. Răsuciți spre piciorul drept. Extindeți simultan piciorul stâng afară, astfel încât să fie dreaptă și paralelă cu podeaua. Luați piciorul drept afară și aduceți piciorul stâng în timp ce croiți spre stânga pentru a-l întâlni.

Nu veți putea atinge brațele până la genunchiul interior. Păstrează-ți coatele largi, astfel încât efortul să rămână în abdomen, nu în gât.

cum să pierd grăsime pe oblicii mei

Faceți două-trei seturi de 10 până la Faceți crunchieri invers. Similar cu un crunch regulat, acest exercițiu funcționează, de asemenea, partea din față a abdominelor, în special a mușchilor abdominali inferiori.

Păstrați o ușoară îndoire în genunchi. Flexează mușchii abdominali adânci spre interior.

Mută-ți picioarele spre coatele tale. Reveniți încet la poziția dreaptă.

Cum să reduci grăsimea naturală acasă Grăsimea din burtă arde mai întâi, depozitele de Totusi, in ultimii ani, mai diete sub de calorii experti si cercetatori in domeniu au gasit o legatura intre locurile in care depozitam grasimea si hormonii care circula prin corpul nostru.

Acest lucru va funcționa mușchii abdominali inferiori. Faceți două-trei seturi de Faceți scânduri. Acesta este un exercițiu minunat, deoarece funcționează fiecare mușchi din miezul tău.

Puneți antebrațele pe covoraș într-o poziție de unghi de 90 de grade. Strângeți un pumn cu cealaltă mână. Ajunge un picior drept în spatele tău. Trageți și strângeți abs-urile în timp ce faceți acest lucru. Atingeți a doua picior și ajustați-vă astfel încât corpul dvs. Țineți timp de 30 de secunde până la două minute în timp ce respirați constant. Faceți același exercițiu pe mâini în poziție de împingereîn loc de coate. Asigurați-vă că brațele sunt chiar sub umerii dvs.

  • Ангел-хранитель».
  •  - Во множестве шифров применяются группы из четырех знаков.
  • Cum poti Scapa de Aripioare si de Grasimea de pe Solduri

Dacă îți este greu să faci acest exercițiu la început, fă-l pe un contor de bucătărie la un unghi de 45 de grade.

Faceți scânduri laterale. Similar cu o scândură tradițională, acesta este un exercițiu esențial care îți funcționează în mod specific oblicii. Așezați-vă în partea dreaptă pe covoraș. Puneți cotul direct sub umăr.

Ridicați-vă picioarele, astfel încât corpul dvs. Ridicați șoldurile, odihnindu-vă greutatea corporală pe piciorul drept și umărul drept. Dacă acest lucru este prea dificil, îndoaie-ți piciorul stâng și așeza luciul pe pământ în fața genunchiului drept pentru a absorbi o anumită greutate.

Ridicați mâna stângă drept în aer, astfel încât să fie perpendicular pe podea. Mențineți această poziție timp de 15 până la 60 de secunde. Repetați de cel puțin două ori pe fiecare parte.

Grăsimea din burtă arde mai întâi, depozitele de...

Fă înotători. Acest lucru vă va exercita partea inferioară a spatelui și oblici. Așezați-vă pe stomac cu brațele care ajung în față la cum să pierd grăsime pe oblicii mei.

Similarrecenzii